Skullcandy

Z Butopedia
Wersja z dnia 12:55, 17 mar 2017 autorstwa Admin (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "'''Skullcandy''' – amerykański producent słuchawek. Marka powstała w 2003 roku w Park City UTAH i dziś jest jedną z najprężniej rozwijających się firm w sekto...")

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj

Skullcandy – amerykański producent słuchawek. Marka powstała w 2003 roku w Park City UTAH i dziś jest jedną z najprężniej rozwijających się firm w sektorze elektroniki i akcesoriów audio.

O marce

Za powstanie brandu Skullcandy odpowiedzialny jest Rick Aldman, miłośnik sportów ekstremalnych, który chciał, by jego produkty były inspirowane stylem życia snowboardzistów, surferów oraz skaterów. W 2008 roku Fortune Magazine wyróżnił Skullcandy jako jednego z najlepszych na świecie producentów słuchawek. Produkty Skullcandy sygnowane są logo z czaszką, dzięki czemu zyskały rozpoznawalność, a w połączeniu z niecodziennym designem słuchawek, wyróżniają się one na tle konkurencji. Marka ma na koncie limitowane serie słuchawek dla kultowego zespołu Metallica czy Snoop Dogga, amerykańskiego rapera. Ponadto współpracowała z takimi firmami jak Giro, Rip Curl, Celsius, Armani, NEFF czy Sessions. W dodatku Skullcandy podejmuje się też nieco bardziej nieszablonowych projektów, o czym może świadczyć współpraca z DC, co zaowocowało powstaniem unikalnych sneakerów.